~senang ati~

ari ni senang ati dan rasa lege gilerr sgt..aperhall!!..~ hehe..sebab EDI ex kolej aku kat melawati da settle kan utang ptptn aku.

gile btoll..sepanjang aku blaja tahun 2000 smpai 2002, aku byr duit kolej sendiri jek,bukan pinjaman tau. sengal btol.~ ingt nak buat pinjaman pasal nak bli brg grafik bukannye mura. ashik mintak mak aku je. marker pen sebijik da nak cecah 10 hinggit. klo beli 100, kan tak brapa lak harganyee.. so!akibat tak smpai ati nak mintak duit kat mak aku, ptptn la jln penyelesainya..tetapi, apakan daya..duit itu tak aku terime smpai abis blaja..(bebuluu gileeee~~~)

aku ingt tak dpt, jadi aku buat dekkk je la..pas aku kja 2 thun surat ptptn smpai suh byr balik..ek eleehh...surat saman la, surat peguam la.. dah la time tu EDI da tutup. bukak kolej lain..lagi la aku naik cuak..mana la tmpt nak ngaduu....~!10k ok..bukan 100 hinggit ..bnykk tuhh..

Sepanjang thun aku dibebani utang yg aku tak utang .(leh paham ke)hehe..abaikann..

so!hasil usaha keras aku ingatkan EDI, call tiap2 bulan, finaly..doang bayar gak..legee gile..tapi ada gak tu balance rm1500..tu charge dari ptptn..aku tak tau mcm mana tuh..nnti ptg ptptn call aku balik double triple konpom.

rupanye ramai lagi yg EDI tak byr bdk2..huhu..aku tgk dlm list ada 22 orang. tapi aku rasa ada ramai lagi. tapi doang some mcm tak hirau sgt..yela..mungkin doang tak amek kisah pasal utang2 nih..huhu..
kad kedit aku pon tak abis byr..nak byr bnda yg aku tak pakai..mcm manooo~~!

Comments

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

~emo timee~