~bessnye cuti~`

memang lame gile cuti minggu lpas. stat ari kamis smpai ahad. hehe..jumaat tu tpksa cuti, en.hubyy batok2 kna lelah. ciann dia. aku pon tpsksa cuti pasal tada sapa nak nta aku p opis. huhu~~
mcm biasa kalo cuti skola..org bnyk kawen la..


wajah kekenyangan...kat uma org kawen



ni wajah kebrutalan kekenyangan tahap cipan.hehee~~


pas balik dari wedding pg la muzium p.ramlee kat setapak. saja je nak tgk sejarah uma last p.ramlee ni. mcm shahdu je. tapi pototng la, uma dia dlm tu pnoh ngan gmbar2 je. aku bajet macam ada bilik tidor dia, ada katil dia, dapor ke..takpe la. jnji da tercapai hasrat en.hubyy nak bwk tgk. tapi doang da renovate skit, so tade la ciri2 uma lama. mcm uma baru laa..ramai gak yg dtg. tapi kebanyakkan nye mcm org baru balik dari uma og kawen mcm aku gak..huhu..
aku tak dpt nak amek pic kat dlm tu, sebab dilarang amek gmbar. tapi ada bdk selamber je amek pakai kamera npone. aku! takyaa laaa..tade pape sgt nak amek.


dpt gak amek pic keta p.ramlee nih.lama gilee keta ni. sian p.ramlee. zaman kejatuhan dia masa zaman pop yeh yeh..dia takleh terima pop yeh yeh. tu yg dia slalu muram dan jatuh sakit.


bersama bonda tercinta..~~

Comments

  1. jar,kalo ko nak tgk bilik tdo,dapor ke ape ke tu rumah p.ramlee kat penang ade..sile la pegi jln2 kat sane..pastu sblh rumah die ade tanah perkuburan askar2 jepon~! hohoho~!

    ReplyDelete
  2. tanah perkuburann~!!!huhuh..bunyik cam seramm...~~nnti la ..pas ada bby nnti jaln2 penang nokk~~..tingin mkn nasik kandaq sana...

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

~emo timee~