~baby room~

aku tersgt la terujee tgk bby room ni..huhu..rasa cam nak decorate bilik bby je skang ni..tapi mmng dlm perancangan pon, satu bilik kosong tu aku nak jadikan bilik bby nnti..waa!!misti bes dan bnyak la ongkos yg perlu dikeluarkan..huhu..

memandangkan kakak aku da sponsor bby cot, baju dan ada few brg2 bby sebab doang da tak guna, aku pon agak2 mmng satu bilik tu dah pnoh brg bby jee..
memang tepaksa la bilik no 2 tu dijadikan bilik bby..

excited mcm mana nak decorate bilik tu nnti..tgk ongkos la..klo sikit , takya lebih2..hehe..





ni idea2 skit aku amek dari flickr..huhu..menarik tertarikk ko memng debombbb..!~~




aku tak tahan yg ni..cute la sgt..klo la bole jdi bilik cmni..kan bess..~~



yg ni bby room artis lua negara..sapa tah..lupe r nama dia..simple gileee...
good lak untuk aku..hehe

Comments

  1. waa bestnyer kalau ade baby room!~ tunggu pindah umah baru leh buat kot... huhuhu...

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

~emo timee~