~emo timee~

weeknd anta meme duduk sban. aku takmo dia dok uma aku. sbab aku sesak skit ngan bulu kucing masa prgy nih..tak tau nak ltak mana. lagipon nnti bby nak kua nih..kna fokus kat bby je..
takkan nak buang..aku tak smpai ati nak buangg..gile r.
nak nta uma mak aku pon aku tak smpai ati. bia la dia duduk sban, ada ruang dia nak main2, lari kat rumput2. klo ka kl, dia duk dlm uma je pas tu kco2 aku. lari2 satu uma. naik pening aku. balik dari sban, smpai uma aku call mak. tanye kabar meme. apa dia buat.
mak aku kata lpas aku balik tu, dia dok bising2 satu uma. lari dari bilik kebilik, mcm carik sesuatu. lari keluar uma..(aku da stat emo..mcm da nak sebak..uhuhkss)..mcm nak nangis pon ada, tpi aku tahan je laa..hhuu~~
aku ckp ngan mak aku, tkpe la..mlm kang dia diam ar..nnti klo pas mkn dia tido la.
mlm tu aku call lagi..tak puas ati..
mak aku bg tau meme ilang..uiikk!!lari uma kee.??~~
mak aku pi la carik kawasan uma jiran 5 buah uma dari uma aku(teres)..fuhh..~~!!jauh tu..
meme lari2 patah balik umah mak aku lpas nmpak mak aku..ntah dari mana dia nyorok tah..aduhh~~kcau bilau la meme nih..
pas tu dia bising2 lagik..miauumiauu..satu umaa..mkn tanak, ..aku da sedih dahh..aku kata nnti aku call mak balik..pas ltak pone aku da stat emo..(nangiss beb) manenyer takk..mcm anak carik mak bapak la dia tuh..carik aku ngan en.hubby.dia pasan agaknye kitaoang tade..dia da cuak la..en.hubby pon mcm sedih sgt, sebab dia sgt syg kat meme tuh. meme pon manja sgt ngan en.hubby..
aku mcm tensen sgt..nak bg org lain meme ni, tak smpai ati.. takot nnti tak jumpa lagi.
atleast klo kat sban leh ar aku tgk dia klo balik.:(
kol 11pm aku call mak aku balik. punyer la nak tauu kisah selanjutnyee..
mak kata meme tido atas katil kitaoang..errkkk..lagi la aku sedihh..agaknyee dia bau bdn kitaoang kat atas katil tuu..atau dia rindu sgt smpai tetidoo....~~!cedeynyeee..aku da nangis2 dahh..tak leh tahann..rinduu wooooo..!!

ntah laa..aku tak tau la..riso kan dia..mcm riso pasal anak..ermm..mlm tadi pon mak aku tak leh tido..satu mlm dia bising. miau miauuu..almari mak aku abis terabur baju..(bukan dia bukak, almari tu tada pintu) haha..punye la dia ngamok..aduhh~~

bela meme ni mcm bela anak org..pnat tau..tapi saba je la... tapi ari ni aku da ok skit..tak emo2 lagi..nak biase kan diri..jgn balik nnti aku nangis g dahh..huhuh~~ nnti hubby aku pon ikot emo..;)



tu yg aku mls nak bela cat..bila kehilangan dia tu..Tuhan je yg tau..sedih teramat sgt..sbab kita da sayang kan..we miss u meme..uhukkkss~~~~ meme ni sgt la mnje kat en.hubby..pandai mnjawabb je dia nii..

Comments

  1. cara ko cite si meme tu mengiaw2 cari korang tu aku rase mcm aidan kat nurseri plak...nangis2 cari mama ngan bapak die...waaaa~ ko buat aku emo jugak~!!!

    ReplyDelete
  2. arkk..!!jgn cedey2..aku mmng emoo dahh~..nak nagiss..uhuhkss...
    pg tadi aku nyer mata bngkak..kesan dari kenangisan aku..huhu..~

    tpi klo bby lagi ar sedey kan..aku dpt bygkan laa..:(

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~