~~kalah~~


ish..tghari baru nak post..pnat la ari ni..malass jee nak say samtin..hehe..smlm lpak ngan laki aku tgk amzing race..kitaoang arap sgt la ida dan tania mnang..last2 no 3..gram btol ngan 2 oang bdk pilipine tu..poyo dan blagak nak mmpos..hello!!korangg....~~ingat bes sgt kee..kouple of the year kee..huhu..mamat tu mcm bebulu ngan awek dia masa naik kayak smlm..haha..dia leh kata awek dia bebel dan say SHUTT UPP!awek dia pon bebulu jee..hahaa..sib baik la bdk hong kong tu monang..lega. atleast, ada gak org msia yg finale 3. some pompuan dalam tiga2 amazing race asia..dasat tol..klo aku masuk, aku ngan laki aku mauunyer gado some tmpt..hahha~~!!tak bleh blah..sedangkan pg uma org kawen, tgk peta pon da klam kabot smpai sumpah2 time sesat..hehe..inikan pla nak masuk amazing race..huhu..takpe laa...

pas ni tak tau citer apa lagi yg bess..yg bole lekatt je ngan laki aku ni..hehe..kekasihku seru da abis..takkan nak tgk gerak khas..hahaha..namo2...

Comments

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh