~Isnin yang borringg~~~

~am~
borringgnyerr senin kat opis...ngantok lagi..tido cam tak cukupp..smlm pg sungai congkak ngan opis hubby stuff..errmmm tak mandi ponn..tak larat nak turun sungai. kang gedebok jatuh kat batu licin susah lak citer kanng..baik lepak kat uma chalet yg cute kat situ..huhu...

~2.00 pm~~
ermm...aku mmng ari2 kat opis sorang2. Bos memanjang tade..so! tido ar..telajak dari kol 12.30 tadi..malas nk kua bli nasik. Time ni stll ramai org g kerumun kat kdai tu. Tak suker r tgk mamat2 ngan laki org kat sini. Pandang org pompuan mcm tak pnah tgk pompuan..plik ar..aper!!aku nyer prot ni ader bby laa..i da kawen ok!!hhuhu..

my hubby bg tau kwn opis dia Miza da prgnant anak kedua..hehe..smlm Miza baru g tau. Dia da lmbt dtg bulan seminggu.heee..rezeki.anak ptama baru nak smpai stahunn..laju ye ko Miza..hahaha!!!

~5.00~
blurppp!!alhamdulillah..kenyang p mkn mi bandung kat kedai bawh..ptg2 baru ade mood nak kua mkn, pasal org tada kat kedai tu..so!!bole ar makan comot2..hehe..aku ni memang penyomot orgnyeww..bukan selekeh atau sememh ehh!!..jgn anak aku comot2 mkn dah..hehe..ikot mama dia lak..huhu..

ni bukan mi bandung yg aku mkn..tak sempat nak amek gambar..ni aku copy dlm intenet..contoh mi bandung aku mkn....hehe..ingat nak amek pic kat kdai tu tadi...tapi tluper bangat..sebab prot da giler2 lapa..panas2 pon aku hirop kuah dia..walaupon tak sesedap mi bandung muor..hhee

yg ni baru btolll...haha..giler licinn..Rm 4.50..mahal gak tu..
tak tau apa sepesel sgt mi ni aku mkn dua 3 kali dah..mungkin bby dlm prot ni nak rasa sgt..hehe..padahal aku tak suke tak suke sgt mee mee nii...

Comments

  1. testing testing 123456789....
    hapdet byk2~! gambar muke,gambar perot~! gambar2 edi pon buley~! hahahah~!

    ReplyDelete
  2. hahaha..malu arr pic ESI..burokk gilerr..takpe nanti aku ltak atas permintaan ko..heheh

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh