~~aku da TAK TAHANNN~~

aku da bngang dok opiss ni dah..bile bos aku nak pindah dari siini aku pon tak tau..sengall laa..opis aku ni satu block ada dua kompany..dua pintu la kiranyee..sblah kompany ni some terdiri dari laki2..bujang ke tak aku tak tau..production kot..ntah..tak tau aku..jadi kna kongsi tandas laa..bdk2 ni aku tak tau..bebal ke bodo ke bangang kee...eee..klo buang air tuu air @$#@$% doand besepah kat mankok tndas..bodo tau takk..sengall..bangangg..!tak reti ke nak bersih skit!!jadila pembersih!!dpan girlfrend ko bole lak jadi pembersih..!!agaknye laa...tandas aku baru cuci!! aku tauu takk!!!bukan bdk2 bebal tuuu!!eeeeeeee...bodoo...

susah sgt ke nak bersihkan tandas tuu..da tauu aku ni sorang je pompuann..prgnant lak tuu..isshhh..sTRESS arrrrr..eee..tak tau nak ckp mcm mana..aku tak tau la uma doang tu misti lagi kootorr..tpksa la aku tahann jeee laaaaa nak buang air bso kcikk.kat uma baru buang..tu pon klo larat..pg kdai bwh..nak amek air smyang pon geliii...aduh..sengal duduk opis nii..bile nak pindahh tahh..issshh..tolong arr boss..jgn la bg aku hangin satu badan..da la bos aku ngan bdk2 some tada kat opis..some outstation klntan..aku soang jee..kang aku tgor bdk2 tu dgn baling pnyapuu je...nympah plakkk..!!pas tu klo tesempak muka mcm GATAL!!ko hingat aku sukeerr!!!sengeh sengehh!!!aper!ingat ensemm sgt!!klo ensem pengotor buat hapeee!! balik uma pg daftar tadika balik bolee!!

Comments

  1. cube ko buat nota sket tampal kat toilet tu~! yucks~! jijik ok jantan keparat camtu~! dah la kencing bersepah,ade hati nak sengih2~! huh~!

    ReplyDelete
  2. hahha..tu laa..bodo btoll..eee..aku baru nak mood baik2..da buat hall lak..eee..gile sengall..sblom prot aku nmpak dulu..ada hati nak ajak lunc togeder geder..dia tak tau agaknye aku da kawenn..pas tu nmpak prot aku da boyot..mcm malu2..bangang toll.ee

    ReplyDelete
  3. keji!! memang keji!! kene samak tu woooo!!

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh