~adikku polis~

~ari ni aku nak hapdet pic masa adik aku abis training polis kat bakri muar bln 8 ari tu..ntah!!lupe bile tarikhnye~~!.memandangkan dia je sorang yg ikot jejak arwah abah aku jadi polis..aku aku ngan family sgt la bangga dia jadi polis..atleast, tada la dia melilau kja tak tntu arah..ada gak kerjaya. dan yg pnting ikot jejak abah aku. aku nak jadi polis gak dulu, tapi mcm ada je bnda yg tak kna..bole ke aku ni tahan lasak..huhu..bole laa..tpi aku terikot kata arwah abah, dia tkmo anak2 dia jadi polis, tak tau apasal. sib baik adik aku jadi PGA. atleast bukan polis trafik .Ehemmm!!!abah aku tau la..tapi abah aku dulu polis trafik bahagian siasatan yg excident2 ni..bukan bab saman menyaman yee..huhu!!


some muke sama, tinggi pon sama..naik keliru mana satu adik aku ni




haaahh!!!mane manee..!!(mak aku bising..hhee..org2 yg blkng aku pon carik anak masing)



cita cita ku yg tak tercapai



give peace a change~~anak buah aku


tinggi gile adik aku..huhu



susah gile nak amek gmbr ngan batrisya ni

Comments

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh