~~oh my caaaaat!~~~

angelcomel:BUZZ!!!
aku : yo
angelcomel: td himawari kene babab ngan abah(panggilan manje suami kat cat) die
aku : lww
aku : npew
angelcomel: die ada meimei kat umah die nye nakal x leh dibendung
aku : yekeww
angelcomel: biasa x de camtu
aku : haha
angelcomel: hah
aku: jeless kot
angelcomel: die panjat meja tv
angelcomel: meimei tgk jeeee
angelcomel: pastu krg meimei ikut die panjat2 jugak
angelcomel: hah apa lg
angelcomel: kene babab la
angelcomel: ajar bukan2
angelcomel: wakakakakkaakakakakakkakakaakakaaaaaa
aku : hahahhaa
aku : ))
aku : meimei da jumpa frankie ke
angelcomel: die x bole org sentuh la
angelcomel: kite ingat nak bawak die gi opis
aku : yeke
aku : hehe
angelcomel: jumpa frankie ngan takumi
aku : frankie taknak balik la ye
angelcomel: jap
angelcomel: frankie taknak balik
angelcomel: nak bawak meimei gi sana main
angelcomel: tp nak pegang die je
angelcomel: die nak cakar
angelcomel: hehehe
angelcomel: takut
aku: meimei tkmo kna pegang lagi ke
angelcomel: tamau
angelcomel: nak usap die pon die marah
angelcomel: nak gigit tgn
aku : lahaii
aku : hahaa
aku : trok btol prangai
aku : mcm mano nih
angelcomel: jap bos dtg
angelcomel has signed out. (11/7/2008 2:04 PM)

ni dialog aku ngan kwn aku..since kucing aku da gatal, miang nak kawen..tepakse la kitaoang carikkan boypren tok meimei nii..tak tau sejak dua mnjak ni dia nye gedik ngan laki aku lain macam..hahha!!ngan aku takd lak..bile laki aku belai dia jee~~amboii..becakap caakapp dia..dia tak bunyk miau miauu..bunyik dia lain macm skitt..susah nak ckp..hhehe..so! kitaoang call mmber kitaoang then mlm strosnye nta kat uma mmber kat dmansara,..jauh tu..!!

bile da smpai..duduk diamm jee..~tkot dia. meimei ni klo org lain jgn harap dpt pegang dia, pasal dia ni tak biase dan ngade..dia akan gigit@cakar klo spa2 nak pegang dia..hehe..dgn kitaoang tade la..brani laahh!!

masa nak balik tu, tinggal kan dia kat ma mmber tu..dia pndang je kitaoang blah ..mata dia cam sayuu je..mcm sedih la aku ni..stahun bela dia..baru first time tinggalkan dia kat uma oang..ciannyeww..kata nak boypren..tkpela..bg dia rasa skitt..hhehe..meimeii..pg ekk..jumpa la takumi ngan frankie..meimei pilih mana yg bekenan ek..pasal hantaran tu..mama papa tak kisahh..janji meimei sukee~~!!ehhe
(meimei loncat2 atas meja mkn aku)aduhh!! ..erkk..kucing aku ni btinee..hehe



takumi


frankie


meimei..kat uma ngadee


meimei yg noty


suke kaco aku tidoo..tada can aku nak tidoo lama2 bile weken


dia suke tido dlm bakol ni.,tu bntal bususk akudolu2..tu yg dia sukee..hehe


ni himawari,,adik takumi..dulu aku bela dia kjap pasal tuan dia g enjoy..skang meimei duduk uma dia..abis dia buli kucing aku..hehe

Comments

  1. serius comey giler nak mati diorg nih~!!!!!!
    dah la mate cam kartun manga~! nak geget~!
    careful tau dgn taik dorg tu~ huhu~

    ReplyDelete
  2. hehe..tu la..aku riso gak cat2 ni..tapi aku skang tak layan sgt..laki aku je laya berak2 dia ke mkn dia ke..hehe.

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh