2 bulan 3 hari

ohoo...cepat sungguh masa berlalu..baru ada mood nak blog. time ni kol 12.30 am. bby fayyadh da titon. papa dia tgh tgk tv. so i bole ar layan intenet.
kjap je da dua bulan. da abis pantang dah. tapi mkan still kena pantang gak. pasal bf .klo salah makan bby pon kembong ar, tu la,..ni la..ermm..susah gak klo bf ni. tapi aku tak bf sepenohnye. tak larat beb!! bby boy mmng kuat nyusu. kiri kanan abis dia gigit. pastu buat muka cembeng. lepaskan puting, kononyer tada susu ..padahal bile aku picit ada susu klua. dia yg tak tau nak isapp..eeee...budak kecikk niii...
Ari ni g timbang kat klinik berat bdn dia naik. 5.9kilo .huhu..naik kaokaoo nyerr..nak hangkot dia ke tingkat empat uma aku pon da tak larat..hahah..tu baru 2 bulan. agaknye klo da 5 bulan, camno nak bawak aik ihh!!




bby fayyadh skang suke borak. klo dia rengek nak susu dia bunyik enngge engge..mcm lagu india daaa..pas tu suka ckp akoo akookoo...
apa dia ckp aku pon tak paham..tapi layannn jee...


mase ni umor dia 2 minggu lebih kot..rmbot tak hingat..aku sendiri naik rimas..


pas tu..klo dia nangis bukan jenis yg menjerit kao kaoo tuhh..dia rengek2 je..klo org tak layan dia baru la mcm ni hahhh!!amekkkk ubatt!!

apabile tak dilayann..begini la jadinye..(muke nak susuu)


oo..mmama tak bagi cucu..fayyadh icap tangan jeww..rrmmm.nyumm nyumm

Comments

  1. hahahaha! comey gambor die jerit tu!
    lebat ek rambut fayyadh! rambut aidan tu mcm bulu jagung je! hoho!

    ReplyDelete
  2. aku da potong rmbut dia..ari ni mau kasi botakk..rimass..bepeloh je !~~
    time dia nangis ni mnjerit tak hingat..bagi dia bengang dulu baru kasi susu..teresak esak dia bile dapat susu tuh!!ciann

    bby mmng cmtu kan..pas botak misti susah nak tumbuh rmbut..asal jgn buluketiak da gie..hahah

    ReplyDelete
  3. mummy f- ari ni kite da kasik botakk..masyamm arrr..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

~emo timee~