membesar bagai juaraa~~

ehhee..d nak msuk 7 bulan dah aku nihh..cpatnyee masa belalu. klo nak suh balik trimester first ari tuh, ooohh..tak mauu laa..tingat time tuh ashik muntah2 pas mkn. asal mkn je muntah ..asal muntah je mkn..hehe..smpai 3kg turun. muntah time ptg lak tu..bukan pepagi. pelik tul.

Barang bby byk tak bnyk la da beli. bju kbnyakkan akak2 aku da sedekahkan kat aku. so !bju bby takpaya nak pikir lagi. takya pikir ke? mcm kna pikir gak.~ hehe..bby pon nak pakai baju baru..~~hehe..untuk jenjalan kna gak stnby. brg2 mainan lom bli lagi..excited skit nihh!!

pic nih en.hubby amek masa pas aku berurut kat gombak. yg urut aku pon mak bidan mak sedara en.huby. pasal urut sbab aku punya 'tut' kat bawah tu sgt sakit bila aku terbersin. batuk dan ketawa yg telmpau maksima. Tak bole tahan btol. pasal tak tahan sgt tepksa urut. bila pas urut je baru ok. batuk ke ketawa ke da tak sakit sgt. cume terbesin kuat je akan skit sikit tapi kurang sakit dari first. aku klo tebesin satu apartmnt leh dengar..huhu~~.. rupanye mak sedara aku tu ckp, baby dah kebawah sgt..~~ aku nyer tulang peha tu da pnoh, sbb dia himpit..akceli, aku pon tak paham sgt, tpi bole ar paham skit2..pastu dia tekan prot ke kiri skit..dari kanan dia bawak ketengah skit..dari bawh dia tekan keatas skit..cian bby aku nih!!tpi pas tu baru laa legeee gilee..skjap je dia buat, tk bole lebih2..urut blkng skit..ermm..baru sedap skit.
mana tak lengoh2 bdn nih, naik tangga kat uma smpai tkt 3 ari2!. tpi org kata snng beranak..insyaAllah..


pic ni masa tghari tu , adik ipa aku btunang. ijab kabul bln 6 nnti, insyaAllah bby aku da 2 bulan lebih. huhu..masa ni misti mencabar skit..bby kcik lagi pasti kuat meragam..haha~~!!
so! aku nmpak la sgt tombam skang ni..errmmm..apa rasia ku?? ahaahha..sengal aku dahh...
bole ke aku ramping selpas bersalin nnti..?? cewahh..mcm la ramping sgt sblom prgnant..hehhe~~ demi en.huby. aku akan bekeja keras. ;)

ini time 2007, pas kawen..


bole ke aku jdi mcm ni balik..time ni 2005..



atau time ni..time 2004

atau time nih..hehee..huhu..bessnyee..la..


yg pntingg..aku nak size mcm nih!!bole kee..~!??er..bolee arrrrr..




so!!azam tahun 2009..hehehee..harap2 mnjadi laaa....

Comments

  1. sama2 laa kite bekerja keras bikin body lepas bersalin nanti :P

    ReplyDelete
  2. ngehngehngehh..~~harap2 mnjadikk..hehe..

    ReplyDelete
  3. yg penting bab perot tu~! seksa sikits~ aku yg semulajadi kecik ni pon perot menjadi masalah utama skrg nih~! nak perot lawa punya pasal,aku suruh ibu aku ikat bengkung ketat2~! huhu~! mari la berusaha~! ;p

    ReplyDelete
  4. tu yg aku tkot tuhh..bab prot mcm jelly..tpi sib baik badan ko halus tak nmpk sgt..nnti aku ni ntah mcm mana lahh..ahakssss..~~!

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh