i want usana BIOMEGA for freee..


kenapa saya nak Biomega Usana ni for free?

Sebab saya pun nak nak bagi anak saya jadik bijak pandai macam ibubapa lain.
Saya terpaksa bukak privacy blog ni semata mata nak try kalau boleh dapat usana ni secara percuma.
Tak tau plak ada produk macam ni untuk baby.
saya dapat tau dari blog annasujie. Rasa macm seronok bila anak kita membesar jadi orang yang bijak pandai. Lebih2 lagi kalau anak kita tu sentiasa mendoakan kesejahteraan orang tuanya. aminn.
Rasanya Fayyadh belum satu tahun, tapi bole lah stnby bila umor dia dah setahun.

Kalau tak dpt menang pun ,InsyaAllah nak gak try beli sebab nak bagi yang terbaik kat baby, sebab kandungan DHA dia tinggi. Lagi pun harganya mura juga. 99 hinggit je. kalau masuk ahli lagi murah.
Kalau ada rezeki lebih boleh la beli.

Rasa rasa kawan2 saya kat blog lain kalau nak free mcm saya ni, go to http://www.mrmrsimran.com/2009/12/29/free-usana-biomega
saya pon doakan yg tebaik untuk anak saya dan semua orang.




Comments

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh