~Jumaat yg indah~



ermm..gaji lom dpt g nii..mcm2 nak beli barang duit tader g. Aduh!!borring toll. Pagi pagi dtg opis da mud tak baik..pikir gaji nyer pasal. Semalam member tsya call, nak bagi kad kawen minggu dpan.huhu..kawen gak mmber aku sorang ni. Misti bos lama aku bebulu..hahaa!!!! yg dlm gmbar paling seksi tu la tsya. Tu some satu geng opis masa tectone. Skang Tectone some stuff baru, stuff lama some cabot lari. huhu..!!sengal tol kja sana. tapi merasa gak g bali under tectone. Klo tak pasal mamat akim tu kat sana, aku still g kja sana. Skang akim pon da kna tendang kat sana (padan la muker). Lain kali buat la org lagi, time la balasan balik.

~12.00~
skang aku da godek2 blog ni, so da tau macm mane nak design skit..huhu..malu bertanyer sesat jalan..syok gak buat blog ni..~~


~5.00 pm~
da petang dahh..huhu..tak mkn tghari ponn..tada seleraa..mkn biskot keringg je..cian bby aku ni..ari ni aku telah membeli beg dari mamacollection. dari hasutan dahlia. Beg tu nak diabiskan stock. huhu..laki aku mungkin a little bit bising kat aku nnti..hehe..tapi aku da btol2 ngidam beg baru..mual pakai beg lama ni..hehe..stghari gak lah nak milih beg2 yg bekenan di hati. tak bnyak choise pon..~~
akhirnyee.....~~



minggu dpan smpai..huhu..tak sbarr..apa la gupenyerr


yg silver ni pilihan kedua..tapi takmo la..nak kolor mas tu gakk..


heheheeee..


yg ni pilihan petama..tapi namo la..cam boringg je..kecik

Comments

  1. huish kurus gak masa tu...comey..ala2 model gittu....skg ni dah takde modal..kekekkek

    ReplyDelete
  2. pas branak leh kuruss..don worikk..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

silakan

Popular posts from this blog

~tips ransang anak bijak~

panduan untuk mama bg mkn kat fayyadh